آموزش آشپزی

آموزش آشپزی

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

طرز تهیه ناگت سبزیجات (رژیمی)

 

مواد لازم برای تهیه ناگت سبزیجات برای ۲ تا ۴ نفر

 

پوره سیب زمینی ۱٫۵ پیمانه
پودر سوخاری نصف پیمانه
اسفناج پخته و خرد شده ۱/۳ پیمانه
روغن سرخ کردنی به مقدار لازم
نمک ۱/۴ قاشق چایخوری
فلفل سیاه به مقدار لازم

 

طرز تهیه ناگت سبزیجات

ابتدا فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن کنید، سپس درون ظرف مخصوص پخت، لایه ای از فویل آلومینیومی قرار داده و روی آن را کمی روغن اسپری کرده و کنار بگذارید.
درون یک بشقاب، با استفاده از یک چنگال، پودر سوخاری را با ۱/۴ قاشق چای خوری نمک خوب مخلوط کنید و آن را کنار بگذارید. درون کاسه ای متوسط، سیب زمینی و اسفناج را با هم مخلوط کرده، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. سپس با دست از مخلوط به اندازه یک لقمه، یک لقمه برداشته و آن ها را به شکل توپ درآورده سپس درون مخلوط پودر سوخاری و نمک بغلطانید.
ناگت ها را به ظرفی که از قبل آماده کرده اید منتقل کرده و کمی آن ها را به روغن آغشتهنمائید. سپس به مدت ۱۰ دقیقه آن ها را بپزید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
87 views مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 21
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


تبلیغات متنی